Destinasi honeymoon impian Emak Dan Abah


Contest - Get a Chance To Win Honeymoon Package To Bali

...DESTINASI CINTA...


present to you

my lovely sweetheart and heartbeat





Emak Dan Abah





Sedikit sebanyak akan aku ceritakan tentang Emak Dan Abah


Abah: Abd Mu'as
Emak : Nadjeriyah

Gambar atas ini, gambar mak ayah aku. Aku tak tau lah kali terakhir mereka pergi bercuti berdua tu bila sebabnya banyak urusan lain yang lebih penting yang memerlukan kewangan. Bagi mereka, keutamaan kepada anak-anak itu lebih penting daripada mencari hiburan sendiri. 

Mak dengan ayah aku memang tak pernah pergi Bali. Ada juga saudara-saudara aku yang pergi Bali untuk bercuti, tetapi al maklumlah hanya khabar sahaja yang disampaikan untuk ke Bali. Bali memang tempat percutian yang mak dengan ayah aku hendak pergi. Sebab dapat isi masa untuk berdua-duaan tanpa anak-anak disisi. Kalau dulu anak-anak kecil lagi, tapi sekarang, semua dah besar tetapi masih belajar lagi. 

Aku ambil kesempatan  melawat blog-blog yang lain, kebanyakkan mereka ada pengalaman ke Bali. Tetapi kat sini, aku tidak ada apa-apa koleksi gambar yang untuk aku kongsi bersama-sama korang ye..

Kenapa Pilih BALI?
Bali destinasi sesuai untuk pasangan yang sudah berkahwin. Jika aku menang, inshaa Allah, aku berikan hadiah ini kepada Mak dan Abah yang sukar untuk bercuti bersama. Dengan adanya tour guide , memudahkan lagi perjalanan mereka dan melancarkan ketika mereka di sana. Bali destinasi yang sesuai untuk merehatkan minda dan jauh dari kesibukan bekerja. Penat lelah mak dan abah selama membesarkan aku dan adik-adik aku ingin ku balas jika aku menang contest ini..Amin~

Bila Kali Terakhir keluar berdua?

Kali terakhir mak dengan ayah aku pergi berdua ketika menunaikan umrah. Masa itu, aku pun baru tingkatan berapa entah..!! ^^ Itu kali terakhir. ^^

Kat sini aku tunjuk sikit gambar yang cantik tentang Bali
Semua daripada Oppa Google Image




Cantikkan Bali? 
Seronok kalau dapat pergi sini. Apa yang penting, senyuman melakar melihat keindahan alam lalu bersyukur dengan rezeki yang diterima.

BALI

Destinasi Pilihan untuk Berbulan Madu bagi Emak dan Abah kerana mengetengahkan unsur-unsur alam yang semulajadi dan segar untuk dinikmati.

Terima Kasih Kepada
Penganjur ILuvTour.com 
Sponsor sepenuhnya Tarreq Al Jannah





6 ulasan:

  1. good luck ye.. hehehe.. lepas baca entry adik, terus akak rasa takpela tak menang pon.. akak x mampu nak buat mcm adik sebab.. hehehe.. apapon good luck ye..

    BalasPadam
  2. from the same contest :) all the best dear.

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/contest-destinasi-honeymoon-impian.html

    BalasPadam
  3. from the same contest :) all the best dear.

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/contest-destinasi-honeymoon-impian.html

    BalasPadam
  4. Salam kenal sis..

    Mulia sungguh niat sis..InsyaAllah jika ada rezeki tak kemana kan..kirim salam mak abah ya 😊

    BalasPadam
  5. Good luck dear! Kite pun masuk!

    BalasPadam
  6. Gud luck juga..wah anak solehah ini.. mudahan2 ada rezeki untuk ibu dan ayah :)

    BalasPadam

Dah baca kan? sila komen.... ^^_