Bandar Laguna Merbok

hai hai hai...korang sihat ker? Sorry tak update blog ni..kemarin (Sabtu) aku pergi kenduri dekat Bandar Laguna Merbok (BLM), Kedah. Seronok la jugak sebab aku yang drive..(hahaha...jauh kott..) Korang tau tak BLM kat mane?



Kenduri tu ada dekar area-area Kelab Laguna ni, mula-mula dah sampai dah dekat kelab ni, lepas tu aku perasan dekat luar kelab tu tulis "belajar Berenang, Contact En. Dot Dot " terus cakap dekat abah.." la..kat manenye kenduri ' Terus ayah aku call kawan dia cakap kiteorang ni dah sampai dekat kelab ni, terus kawan ayah aku cakap, kat situ la...hehe ( Sorry)

Wedding ala-ala tepi Swimming pool. Seronok tau, tak ramai sangat orang. Cuma belah-belah family pengantin je yang datang. Makanan? Best kot! Sebab western ada, makanan raya ada, nasi kandar ada, maklum la "keturunan mamak sikit sebelah pengantin lelaki tu"

Oklah..korang cuci mata dulu ok?


Me with Mak




Masjid ni baru lagi, Belum siap dengan sempurna lagi..ade kurang sikit-sikit..tetepi dah boleh dijadikan tempat sembahyang..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_