Niat memang lah..!!

Assalammualaikum

Actually aku tak tahu nak mulakan macam mana, tapi ikut bahasa hati yang tengah berkata-kata. Sebenarnya niat aku memanglah berusaha (Cehh...ceh...cehh..) nak menyimpan Laporan Industri aku ini sebab mengikut perkiraan aku lagi 2 minggu ( ye ke? ) nak masuk balik dah kampus tercinta. Sebelum balik report ini nak kena hantar dulu dekat HTI. ( pe tu HTI? alahai...korang rujuk sini ye? ) tapi mengikut kalender aku ini. 


Aku nak hantar laporan sebelum 31 Ogos 2013. Mungkin aku akan hantar 30 Ogos kot ( mintak-mintak lah boleh siapkan!! ) sebab dalam dua hari tu aku kena balik kampung, kalau tak balik pun tak apa juga
(kang nak pergi hantar macam mana..kereta tak ada

jadi

kena plan betul-betul ini!!!

Tak apa  bak kata mak aku benda kita yang buat kita boleh selesaikan...dengan keizinan Allah jugak.

Berbalik dengan niat aku nak siapkan laporan ini, memanglah nak siapkan! tapi bila aku nampak seorang blogger ini join ini aku pun klik la blog dia..

giveaway nenot


Aku pun dengan rasminya membuat entri ini


Sekian

diaristira.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_