Hai you all...

::Assalammualaikum::

Korang sihat tak hari ni? aku pulak lepas je abis test malas pulak nak buat bape (hikhik...tibe-tibe cerita hal aku lak..)
Tengah lepak-lepak atas katil aku yang empuk  ni + dengan roomate aku yang tak ada dekat bilik...[dh rase macam bilik single je] 

Aku

~ Kebosanan~


hahha...dengan sakit kepala nye yang macam pening-pening lalat...
Buat aku tak mengantok sebab dah perkena KOPI secawan [macam orang tua lak]

Buat aku tak boleh tido..

Tambahan

Mood aku yang hampir nak


kebawah..hahaha...
{kidding je}


Oklah...aku nak sambung tengok movie..

~thanks to Eyz~
~Lend you ear to hear me babbling~
although I know you are so busy with your final project
I wish to you
"Good Luck and Do it as you can"


~Bianne~


From: 
~Athir~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_