Together with them

..:: Assalammualaikum::..

Salam Jumaat semua..Now time athir update entri.
Minggu ini selepas aje CA MNT terus prepare buat slide untuk presentation community service hari tu?

korang tak tau? Click link tu.

Aku la yang last present hari rabu hari tu...hikhik tapi last untuk hari tu je...minggu depan ada sambungan presentation lagi..
Dah tu aku nak cerita sikit dengan korang..korang ...dan tu yang tengah baca ni..

Malam tu lepas isyak, kitaorang (aku dan budak course) pergi makan Keyhepsi? 
Keyhepsi? {pe ke benda la ni}

apa lagi pergi google cepatt...!!

Dah jumpa ke?

Takpe-takpe jom sambung baca..

Lebih kurang 8.30pm aku dengan member-member kumpul dekat tepi jalan..(bukan tengah jalan tau) depan asrama aku (macam aku punye je..hikhik..sekadar penghuni)
lepas tu, kitaorang bergerak menggunakan bas no 11 A.k.a jalan kaki
On the ways nak pergi tempat yang korang google tu, aku pun sms la cousemate aku (Bad/But/Baad) 
tak kisah la korang nak sebut nama dia cam mana pon..nama penuh Badrul Naim

Aku: Ko dah sampai?
Bad: Aku dekat Luar ni..
Aku: Kiteorang dekat dalam..
Bad: Tak de pon..
Aku: Ada la..
Mase tu memang aku OTW pergi tempat tu, memang betul dia dah sampai.ingat dia pon nak kenekan aku jugak..hikhik..sorry..Biiaann..
Dah semua sampai..apa lagi...posing dulu sebelum makan

tatapan untukmu

[ ini nady yang edit..TQ]

Makan-makan sembang sembang sedar-sedar habis makanan...hikhik..nasib kiteorang tak beli lagi satu. 
Ini la wajah-wajah course mate aku...tapi ada lagi sorang "Ana" dapat datang sebab ada interview MPP..bukan dia yang di interview tau, dia sebagai "Interviewer"

Dah makan, balik la kan...sebelum balik, sepanjang perjalanan tu, kiteorang bergambar...kah33
Dah Tahun Tiga inilah, nak ambik gambar sebelum ni tak ada pon..kan?

Sampai dekat "pak guard" pon kitaorang bergambar..kenangan la katakan..
Jom aku bawa korang melawat USM Kelantan.


( on the way nak balik asrama) with nasha,ika,nady, muni, aku, zana yati

(depan Bilal)


(depan USMKK)

(dekat palang)

(Dalam USM)

(Aku yang takda kerja)



Nak tau tak apa yang korang google tadi?

Ini Lah dia.."Keyhepsi"



Dah daftar? Jom Tekan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_