Sepetang bersama....

..::Assalammualaikum::..

Petang-petang macam ini kan, tak tau nak buat apa...hikhik memandangkan aku sendiri menetap di aras 2  membuatkan lagi malas untuk aku turun pergi cafe yang entah bukak atau tak.
 dengan kedatangan EX-Roomate aku
kami pon mengadakan acara yang tak berapa nak rasmi...hikhikhik

aku bawak korang semua berehat kejap..
tengok apa yang aku buat petang ni..


Mula-mula kitaorang masak pau ini..."pau kari ayam"




Selepas 10 minit kemudian




ini hasil dia..









Ketika pau masih panas..~~hot!!

Kitaorang guna pau jenama ini...hikhik


Masak pulak sosej black paper rebus 
seperti biasa aku adalah penggemar σαπίζω
Apa ke benda σαπίζω?

Hah tunggu apa lagi pergi call Google oppa jap..


ini adalah minum petang kami
with Shaa zul..
nak tau kelebihan dia tak? korang click je nama dia tuu





ini la yang aku makan...kahkahkah
dengan σαπίζω a.k.a roti.



Jom minum petang..

untuk entri lagi menarik?


Nak dapat income lebih? boleh tekan

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. heheh...mai la..sy masak untuk awk ye,,,^_^ {tak tau sedap ke tak}

      Padam

Dah baca kan? sila komen.... ^^_