Tutorial Wide Shawl

Assalammualaikum korang

Source: Google

nak cerita dengan korang ni, hari tu aku pergi la KL



Aku pergi pun sebab aku ada interview dekat UPM. Biasalah, nak cari pengalaman interview. Mula-mula aku pergi KL, kawan aku tanya aku,nama dia ain.

Ain: eh..Cam ne ko pakai ea selendang ni? 
Ath: Aku ikut tutorial je..
Ain: Macam susah je ko belit? Aku suka pakai Halfmoon senang.
Ath: Ala..ko belit sini, pin, tarik ni, pas tu pin.

Aku pun ajar la dia belit-belit ni. 

Situasi 2
Esok hari tu, lepas pergi interview. Kiteorang berpecah. Then, plan nak jumpa balik dekat KL sentral. Aku pun ajak la Si ain pergi surau. Dah selesai tugas yang wajib, ada akak ini pun tanya aku.

Akak: Dik..boleh ulang tak macam mana adik pakai?
Ath: Boleh.
Akak: Boleh tukar-tukar tutorial ni..
Ath: Senyum..^_^

Oleh sebab tu,
Ini aku share tutorial yang aku suka ye...Harap dapat menonton ^_^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_