Serum BioWhite Collagen

Hai..Sihat Tak?  Korang pernah dengan tak Serum BioWhite Collagen?
Bila aku try google tajuk ni,  banyak dah blogger yang post pasal entri ni. Secara tak langsung, aku pun bukan post je, aku beli produk ni, (for trial..hihi)


Serum Biowhite Collagen keluaran Panacea

 Panacea sebenarnya dekat area Johor. (Macam mana aku tahu?) la...dekat alamat ada dia tulis masa pos barang dekat aku. Nak upload gambar pun tak habis edit lagi nih...


ini adalah pengasan Serum Biowhite collagen


Kebaikkan

  • Mencatikkan kulit wajah agar lebih berseri dan lembab sepanjang hari
  • Melambatkan proses penuaan dengan menambahkan keanjalan kulit
  • Menghilangkan parut jerawat, parut pembedahan, dan kesan regangan kulit
  • Menghasilkan kulit yang licin dan mengecilkan liang-liang pori
  • Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan tona kulit
  • Membaiki sel-sel kulit mati dan pembentukan sel-sel baru
  • Memulihkan kulit kering dan Nyahhidrat.

Kalau korang nak beli tak kisahlah untuk Isteri, emak dan seangkatan dengannya, korang boleh pergi kat:


No. Tel :  013-4449531 / 019-7300105


Sekarang tengah PROMOSI!! Cepat Lah Beli..


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_