PESTA DURIAN!!

Photo: [MOHON HEBAHAN]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

[PESTA DURIAN NURANI KEMBALI LAGI]

Untuk semua penghuni Nurani, ayuh meriahkan Pesta Durian kita sekali lagi pada 18 September 2013, pada pukul 8.00 malam bertempat di Parkir Desasiswa Nurani. Ayuh datang beramai-ramai. Untuk yang tidak menggemari durian, buah-buahan tempatan lain turut disediakan.

Ini poster masa Pesta Durian hari tu. Yang penting PERCUMA  Nama pun "Student" kan... kenalah jimat.. (kalah orang yang jimat nak kawin...hahaha)
Pagi tu macam biasalah aku dengan kawan-kawan, ada klinik pagi. Ada group yang naik wad untuk follow up patient, dan aku KAUNSELING PESAKIT!
Dah penat-penat seharian melawat pesakit tersayang, malam tu berhempas pulas dengan PESTA DURIAN.

Hari itu, aku pergi kampus adik aku UITM Machang. Masa tu ada karnival dalam U dia kot, besar-besaran la karnival tu. Aku nak g jenguk pun tak sempat sebab dah petang, nak kena cari hotel lagi untuk rehat. Esoknya aku daftar masuk U. Adik aku cakap ada makan durian dekat karnival tu. Kena bayar RM5 untuk sekali masuk dan makan la puas-puas.

Kali ini dekat Kampus aku pulak ada PESTA DURIAN.

Nah tengok kitaorang menyahut cabaran PESTA DURIAN.





1 ulasan:

Dah baca kan? sila komen.... ^^_