Sabar lah Hati..

:: Assalammualaikum::

Aku nak "share" dengan korang la pasal semester 5 aku ini yang "pening-pening lalat". {hikhik..}Macam-macam jadi..Woooo...Stress aku kadang-kadang Laaa... Untuk semester ni, baru lah aku rase betapa beratnya aku tanggung lepas semua orang tak peduli dan in other word tak ambik tau pun..hahaha [padan muka aku kan..kan..kan...] dorang nak peduli ke, tak nak ke, nak biar aku buat sorang-sorang ke..ikut korang la ea..
Kalau korang rasa happy dengan cara kau buat kat orang macam tu..teruskanlah...
Bagi aku.

" aku bersyukur sangat, ada hikmah tuhan bagi aku ujian macam ini"

Mungkin aku bukan kawan yang terbaik untuk kau kan..walaupun benda yang kita buat "sama-sama" ada tak kau cuba support?

~Tanyalah diri~



Aku redha segala apa yang berlaku andai ini ketentuan-Nya


Bila kawan yang baik dengan kau buat..kau akan cuba support sepenuhnya....tanpa diminta disuruh..
~Begini rupanya engkau ye..~^_^

Walaupun engkau orang yang terpenting jugak, namun kau hanya biarkan aku sorang buat kerja ini kan?

~ Aku kuat dan aku tak nak bazirkan air mata aku dengan cara kau tu...~

Seolah-olah tak mengambil kisah aku terima seadanya..

tak apa..
walaupun hanya belakang bicaramu
Biarlah..


Terima Kasih Untuk experience yang terindah ini
Akan aku ingati

sampai bila-bila

supaya menjadi pegangan buat diri aku..

{ luahan hati: Athir }







p/s: macam rase nak tarik diri je...daripada join apa yang dadh dirancang...^_^
~Smile always~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_