24 November 2012

:: Assalammualaikum::

24 November 2012

Nampak tak tarikh yang besar gedabak ni..hikhik..masa ini aku "Busy" nak menyiapkan assignment dan ada event yang aku handle..nanti aku cerita dekat korang ye...

Berbalik pada tarikh ini, Mase ini aku ada "Debat" (tak pernah-pernah aku masuk debat) tapi alhamdulillah, berkat tolong-menolong kawan aku dan kawan yang calling..idea tercetus jugak..

apa ye kaitan dengan tarikh lak?

Actually masa ini ada Birthday kawan aku masa sekolah, mase Birthday aku hari itu, siap sambut lagi, bukan sambut je..2 bungkus hadiah sekali dapat...kah33...

Hari tu dia bagi kek dari



Alhamdulillah...





Gambar ini pakcik Google tolong snapkan..


Bukan tu je tau aku dapat sehelai tshirt and lagi satu aku dapat MP3..Bukan itu je, ada ex-rumate aku yang baik hati ini bagikan chocolate...sweet la...

    

Aku sayang nak makan chocolate ini, so masa cuti hari tu terletak kat rumah, at last adik aku yang makan...hikhik



Ini MP3 yang aku dapat..

Thanks~



Tapi baju tu aku tak ada gambar la nak tunjuk dekat korang...Bianne~

berbalik pada tarikh, masa ini Birthday kawan aku ini lah...disebabkan kitaorang pun duduk jauh, aku pulak segan la orang belanja-belanja ini, bukan sikit kot...
so i make some surprise lah...hikhik

Firstly

Mintak tolong dekat pak cik google..

Jom tengok apa yang aku google

Teratak Kek Zaidah 

Selamat Datang Ke Teratak Kek Zaidah.. Disini Saya Sedia Menerima Tempah Aneka Tart,Kek,Biskut,Coklat Dan Lain-Lain..Turut Juga Mengadakan Kelas Baking.Kepada Yang Berminat Hubungi Saya Di Talian 019-9150406.Terima Kasih.
Aku bukak lah blog akak ini..rupanya banyak kot akak ini terima tempahan..


Second

Try call Kak Zaidah (yang baik hati ini)
Mintak tolong dia buat kek bentuk logo arsenal
tapi akak tu cakap macam ada masalah sikit so akak tu mintak backup
korang tau tak aku bagi design apa?

hahaha

Lupa lak..try la tengok blog akak ini...akak nin baik je..Comfirm puas hati

http://zaidahluqman.blogspot.com/


 Mula lah tempah menempah...aku mintak akak tu tolong hantarkan kek tu dekat kawan aku ini.

Aku tempah

Kek Moist Chocolate.
Harga memang murah ++++ sedap pulak tu (kawan aku yang cakap la)
aku minta tolong dekat Kak Zaidah jangan bagitau apa barang dia ye..

Akak itu pun mainkan peranan yang penting
Lepas tu, kawan aku ini ambil kek ini dekat "Mega Mall"

Kawan : Thanks~
Aku : Dah dapat?
Kawan : Dah...cantik kek ini
Aku : !@#$%^& (senyum happy!)

walaupun dah lewat aku tetap nak cakap

"HAPPY BIRTHDAY"

ini gambar kek yang aku tempah dekat Kak Zaidah



Ini lah Kek nya




~Sekian~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_