Semester 5 dah?

::Assalammualaikum::

Sekarang aku dah masuk semester lima..
[sory ye korang dah sebulan lebih aku dekat kampus baru nak cerita]
 "dengar je ye..."

Subjek yang aku ambik semester ni

:: Nutrition and disease
:: Medical Nutrition Therapy (MNT)
::Toxicology
::Communication and Self- Development
:: Biostatistics
::Community Service (ini masa aku buat masa cuti sem lepas ~6minggu) - nanti aku cerita ok?


Semester lima ni, banyak la beli buku
Untuk Subjek MNT~ Sir Daniel Robert yang ajar
dia suruh beli buku ini..

Buku ini 5 semuanya, aku guna untuk tengok "calorie intake" pesakit yang penyakit jenis ini {hyperlipidemia, hypertension, Type 2 Diabetes, Chronic Kidney disease, Critically Ill Adult}
Ini buku tebal yang mesti beli, nasib xkena hafal 1 buku ini hikhik

 " Bagus juga ada buku sebab aku suka kumpul buku ini" + baca jugak {kadang-kadang}

Untuk subjek lain semua in shaa allah ok kot..doakan kejayaan aku ye...

Stop sini dulu, dah petang-petang ini,
masa untuk run

~MOVIE~


Korang nampak kan gambar bawah ini?
kenapa member aku pegang duit?
Duit sendiri ke orang bagi?
Nak tahu?

Tunggu entri yang akan datang..

Jom Klik


(with shaa, eika, mun, yatt)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_