Mak aii.....

..::Assalammualaikum::..

(as usual jawab salam dulu ok)



Aku nak cerita satu benda dengan korang yang baca blog aku ni. Hari Jumaat hari Mak call la sembang-sembang dengan mak. 
Perbualan adalah seperti berikut:

Mak: Assalammualaikum..{suara happy je}Aku: Waalaikummussalam..ye mak, kenape?
Mak: Tengah buat apa tu?
Aku: Tengah study..
Mak: Hari Selasa kan Test? Jawab elok-elok lagi dah nak abis study dah ni, kejap je lagi. Lepas habis study nak sambung lagi ke?
Aku: Nak Kawin lah...hahaha...{then aku cakap}..Geli~
Mak: hikhik...kalau nak kawin dah ada jejakan tampan ke?
Aku: Jejaka yang tampan tak ada, jejaka yang tak tampan adalah...hikhik
Mak: Kalau nak kawin, mak Ok je tapi biar la kerja dulu
Aku: Haha mak oii...Belum ada rasa nak kawin lagi la mak..Tunggu Jodoh datang.

Inilah perbualan aku dengan mak aku. Memang kiteorang rapat "being like friend" tapi aku respect dia sebab dia

"The only Mum That I Have In The World"

" Doakan aku dapat jodoh yang terbaik"

"Doakan aku jugak untuk Test Hari Selasa.."



Jom Join

"MNT tu apa? 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_