Khas untuk Ibu dan Abah..

Assalammualaikum

Hari ni aku nak share dengan korang semua tentang lagu Shila Amzah pasal lagu dia "Patah Seribu".


( Cantik bila sudah bertudung..Keep it!)


Daripada tajuk lagu tu, cerita tentang sesuatu benda yang "menghampakan kita" or maksud dia lebih kepada ditinggalkan kekasih.

Tapi..lain pulak dengan aku...
bila dengar lagu ni..mula-mula memanglah teringat boyfriend..tapi "feeling" dia TAK SAMA
 bila dengar lagu tu sambil aku teringat MAK DAN ABAH.
Tengah pulakl menaip entri ni aku dengar lagu "PATAH SERIBU". Sedih jugak bila dengar lagu ni sambil teringat kat mak dan abah. 
Itu je tempat aku bergantung dan bermanja selama 22 tahun ni yang banyak melayan kerenah aku yang demand ni. tambah-tambah lagi bila aku duduk berjauhan dengan mak dan abah..^_^

"mengadaptasikan lagu khas kepada kekasih ditukarkan kepada khas untuk mak dan abah"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah baca kan? sila komen.... ^^_